keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Nimi


Menihän se päivä näinkin. Neljävee ilmoittautui sairaaksi ja vaati seuralaisen, jonka tehtävä oli ruuan tarjoilun lisäksi pelata kanssaan tuntikausia Afrikantähteä. Lyötiin Miehen kanssa aamulla kivipaperisakset ja tämä arpa voitti.

Jottei päivä olisi mennyt hukkaan, vaihdoin tieteelliset ambitiot aivottomaan nettisurffailuun ja toden totta, sain aikaan ehkä enemmän kuin vakavammissa hommissa ikinä. Perustin uuden blogin, koska kirjoittamisen tarve ei ole muuttunut - vain tapa ja tyyli hakevat uusia tuulia. Olen kyllästynyt kuvaamaan, olen kyllästynyt miettimään, miten sanani asettelen. Olen myös kyllästynyt vanhaan perässä vedettävään luomukseeni, jossa on paljon historiallista painolastia mukana. Eräs  hyvin läheinen sinetöi päätökseni tiedustelemalla otsa kurtussa, miksi en enää kirjoita sinne. Minulla on kuulemma velvollisuus! Ei muuten ole.

Mutta että voi olla vaikeata keksiä näille tuulen tuiverruksille joku nimi, jota joku fiksumpi ja filmaattisempi jossain ei olisi jo käyttänyt. Sitä paitsi nimen pitäisi olla sellainen, että se ei houkuttele yhtään ketään. En halua tänne laumoja - haluan tänne vain ne, jotka oikeasti pysähtyvät ja näkevät sanojen taakse.

3 kommenttia:

  1. Mä ymmärrän tosi hyvin, ettet halua laumoja blogiisi. Mä joskus kaiholla muistelen "löydetympää" blogiani, mutta välillä ahistus et sitä lukee kukaan. Mulle riittää hyvin ne joiden haluan ja tiedän siellä olevan. En kestäis tulvia! Sais mut neuroottiseksi ja epäitsekseni.

    Tykkään muuten tästä sun uudesta, ei niin harkitusta tyylistä kirjoittaa. Musta se antaa enemmmän vapauksia IHAN MILLE VAAN ja jopa PALJASTUKSILLE!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa. Paljastuksia siis odotellessa. Itseasiassa rupesin heti katumaan, että kerroin tästä edes miehelle. Olisi tiedossa vielä paljon herkullisempia juttuja, jollen tietäisi hänen kurkkivan tänne aika ajoin... ;)

      Poista
  2. Onnea uudelle blogille! Me like it! :)

    VastaaPoista